Лабораторна робота 3 Тема: Вивчення конструкції циліндричного зубчастого редуктора Мета: Ознайомитись з конструкцією редуктора та призначенням його деталей, навчитись визначати параметри зубчастих пар редуктора шляхом замірів та розрахунків. Матеріально-технічне оснащення: одноступінчастий редуктор з косозубими колесами; гайкові ключі; штангенциркуль; масштабна лінійка; кутомір універсальний; штангензубомір; фарба (для отримання відбитків при контакті зубів). Література: Ердеді О.О. та ін. Технічна механіка. - К.: Вища школа, 1983. - с. 257-276. Зміст та послідовність
виконання роботи 1. Провести зовнішній огляд редуктора. 2. Розібрати редуктор в наступному порядку: • розгвинтити з'єднувальні гвинти; • зняти кришку редуктора, кришки підшипникових вузлів; • ознайомитись із внутрішньою
будовою редуктора і призначенням його деталей та накреслити кінематичну схему; • зняти вали з шестернями і підшипниками; • визначити шляхом замірів і розрахунків основні параметри та занести дані в таблицю 1. 3. Зібрати редуктор, перевірити плавність зачеплення шестерень, встановити кришку і закріпити їх болтами. 4. Зробити висновок. Звіт про виконання роботи 1.
Провести
зовнішній огляд редуктора. Вивчити конструкцію корпуса редуктора та
визначились із послідовністю розбирання редуктора. Проставити номери позицій на
рисунок 1.
2. Розібрати редуктор (описати порядок розбирання): ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ Кінематична схема редуктора Визначення геометричних параметрів
одноступінчастого циліндричного косозубого редуктора
Таблиця 1
Висновок:
_____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|